piątek, 19 lipca 2013

"Prorok nie kłamie, najwyżej się myli."

W ostatnim czasie pojawiło się wiele artykułów i komentarzy na temat gry reprezentacji Polski. Ja już swoje powiedziałam i więcej nie będę o tym mówić (moja opinia). Teraz ze względu na to, że odbywają się dzisiaj dwa ostatnie mecze w grupie D i E pozwolę zabawić się w proroka.

Do półfinałów przejdą:

  • z grupy D- Włochy, Bułgaria
  • z grupy E- Rosja, Brazylia
Sobotnie mecze przedstawiać się będą następująco:
Włochy- Brazylia
Rosja-Bułgaria 

O najniższe miejsce na podium walczyć będzie Bułgaria z Włochami. W finale natomiast zobaczymy Rosję i Brazylię. 

A Wy jak myślicie? Brazylia da radę wywalczyć złoto po raz kolejny? Swoje opinie piszcie w komentarzach :)

13 komentarzy:

  1. Ja bardzo kibicuję Włochom, by wygrali, ale myślę, że to raczej Brazylia zwycięży w tym roku.
    Zapraszam na mojego bloga http://mojsiatkarskiswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym zobaczyć mecz Rosja-Brazylia, taki jak w zeszłym roku w finale na IO :) Włosi mnie zaskoczyli w tym turnieju. Nie sądziłam, że są w tak dobrej formie. Osobiście trzymam kciuki za Rosję, ale... niech wygra najlepszy ;)

      Usuń
  2. Jeśli w finale znajdą się Brazylia i Rosja, to liczę, że wygrają ci pierwsi ;)
    Brazil! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednak półfinały Włochy-Rosja i Brazylia-Bułgaria :)
    Z Bułgarami Brazylijczycy powinni sobie poradzić, a w drugim półfinale... Chciałabym, żeby Włosi pokonali Rosjan :P W finale Włochy-Brazylia pewnie byłoby ciężko, ale wydaje mi się, że Brazylijczykom łatwiej będzie wygrać z Włochami, niż z Rosjanami. Jakoś ostatnio w finałach z nimi nie mają szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, mój błąd z półfinałami :) Ja liczę na Rosjan, chociaż jakby Włosi walczyli o złoto to byłoby ciekawie. Trochę inaczej by się patrzyło wtedy na rozkład sił w siatkówce :)

      Usuń
    2. Ja wyjątkowo nie trawię tej drużyny, więc nie będę mieć nic przeciwko, jeśli Włosi utrą im nosa. A Włochów nawet lubię, więc gdyby Brazylii powinęła się noga w finale, nie będę taka wściekła, jak gdyby to byli Rosjanie.

      Usuń
    3. A 3 miejsce? Włosi czy Bułgarzy? Ja osobiście obstawiam pierwszych :)

      Usuń
    4. Też byłam za Włochami, ale nie przypuszczałam, że będzie aż 5 setów... Przyznam, że momentami przysypiałam, mimo nie aż tak późnej pory (zmęczenie remontem daje się we znaki), nagle patrzę - aha, tie-breaka grają! Bułgarzy chyba polubili czwarte miejsca ;)
      Ale finał to była tragedia. Rzeź niewiniątek, jakby to reprezentacja juniorska była. Przykro było patrzeć momentami, na początku trzeciego seta jeszcze wierzyłam, ale przy 12:4 pomyślałam, żeby dobili ich byle szybciej, nie przedłużając cierpień... Nie chcę analizować przyczyn porażki, chociaż parę rzuca mi się w oczy, usprawiedliwiać ich też nie chcę. W aktualnych składach i dyspozycji Ruscy byli po prostu dużo lepsi. Po jednej stronie siatki Muserski, po drugiej Isac... bez komentarza :/ Skoro nawet Lucas nie dawał rady.
      Czy gdyby wielcy nieobecni grali, będąc w pełni sił, a reszcie też nie przydarzyłyby się drobniejsze i większe wypadki, mogliby wygrać? Nie wiem, ale powalczyć na pewno. Dyspozycja dnia pewnie też nie była bez znaczenia, bo mimo przestoju w trzecim secie, jak Brazylia rozgromiła Bułgarię! A i mecz otwierający turniej był dużo bardziej wyrównany.
      Tak czy inaczej, mam nadzieję, że to nie jest żaden koniec złotej ery Kanarków, bo złoto z żółtym bardzo ładnie się komponuje ;) Mnie tam wcale nie znudziła się ich dominacja. A jeśli już ktoś miałby ich zrzucać z fotela lidera, to KAŻDY, byle nie Rosja.
      Wielki rewanż w finale MŚ? Jestem za, chociaż mogę zejść na zawał.

      Usuń
  4. Anonimowy20:07:00

    Sorki ,że dopiero teraz , ale nie zauważyłam ,nie wchodziłam kilka dni na bloga . Po meczach z Bułgarią smutno, ale ciągle jestem za chłopakami. Teraz memoriał i ME jeszcze nie jedno wygramy:) .http://volleyballinoureyes.bloog.pl/ .

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22:12:00

    Zapraszam do mnie na nowy wpis http://volleyballinoureyes.bloog.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze wytypowałaś finał ;)
    Kibicować będę Brazylii, wierzę, że w tym roku, będą się cieszyć z 10 złota w LŚ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy Brazylijczycy nie popełnią przypadkiem tego samego błędu co na IO. Jeśli nie- złoto dla nich. Z resztą 10 zwycięstwo LŚ nieźle brzmi. Ja jednak liczę na Rosję. Brazylia nie może wiecznie wygrywać, czas na inne zespoły :)
      Mam nadzieję, że Włosi pokonają Bułgarów :)

      Usuń
  7. Anonimowy10:25:00

    Wyniki już znamy , Rosja miejsce 1, Brazylia 2, Włochy 3 powtórka z IO. Podobnie myślałam tylko chciałam ,aby to Brazylia miała 1 miejsce,ale cóż.Gratulacje dla wszystkich zespołów .:)http://volleyballinoureyes.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń